24.11.04

Μαλλον ερχεται ο χειμωνας...

Μου έστειλε μήνυμα για χρόνια πολλά η άλλη. Στην αρχή δεν ήξερα αν έπρεπε να της απαντήσω. Της απάντησα όμως, δεν πειράζει. Μιλώ πάλι με τη Lenazagor. Της λέω πάλι τις σκέψεις μου για το σύλλογο. Δε φαίνεται να διαφωνεί. Θέλω να κάνω κάτι να ενώσω τα παιδιά του συλλόγου. Μου φαίνονται αρκετά σκορποχώρι και δεν καταλαβαίνουν ότι δεν έχουν ουσιαστικά τίποτε να χωρίσουν, αντιθέτως, τους ενώνει ένας κοινός σκοπός. Ενώ πέρασαν δύο εκθέσεις τόσο επιτυχημένες, Infosystem και Comdex, με το που τελείωσαν, άρχισαν να βρίζονται όλοι στο φόρουμ. Μάλλον γιατί δεν έχουν τι να κάνουν. Τα παιδιά της Θεσ/νίκης μου φαίνονται πιο οργανωμένα, πιο δυναμικά, πιο ορεξάτα; Έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, συναντιούνται πιο συχνά; Δεν μπορώ να καταλάβω, οι Αθηναίοι μου φαίνεται ότι μιζεριάζουν πιο εύκολα και χάνουν ακόμα πιο εύκολα το στόχο. Αν ξαναβγεί Θεσσαλονικιός πρόεδρος δε θα μου κάνει εντύπωση. Οι νότιοι όμως θα το δεχτούν αυτό; Θέλουν να έχουν το πάνω χέρι σε αυτό επειδή είναι πιο πολλοί χρήστες; Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξεημερώσει. Το θέμα είναι η δραστηριότητα. Καλύτερα μία μικρή κοινότητα με μεγάλη δραστηριότητα. παρά μια μεγάλη που κάθεται από το πρωί μέχρι το βράδυ και τσακώνονται οι μεν με τους δε. Μήπως ζητήσουν διαχωρισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Να δούμε τι θα γίνει στις εκλογές.
Η θερμοκρασία πέφτει...Κανόνισα γαλλικά για το Σάββατο στις 14:30. Να το θυμηθώ μόνο... Αύριο έχω να πάω το αμάξι στον ηλεκτρολόγο και να δώσω τα λεφτά της ασφάλειας στην Κατερίνα.
Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα στην Tellas. Επιστρέφω από την Παρασκευή στην εταιρία. Γνώρισα και ένα Βασίλη που ήταν στο Μπράιτον με τη Φρόσω. Είναι καινούργιος εκεί, κάνει εκπαίδευση και θα δουλεύει στο NMC. Μου είπε να της δώσω χαιρετίσματα.